За нас – мисия, ценности, история и цели

МИСИЯ

Нашата мисия е да превърнем в синоним на качество, комфорт и стил  като дадем приоритет на потребителските предпочитания и желания,  да постигнем глобален  растеж осигурявайки на нашите потребители продукти с отличното качество   .

ВИЗИЯ

Нашата визия е да бъдем пионер  и оригинален глобален бранд в сектора със своята предприемаческа, иновативна и екологична идентичност.

НАШИТЕ ЦЕННОСТИ

  • Да бъдем честни с клиентите си !

Честността е нашият начин на живот, а честността и прозрачността винаги са най-важните ни принципи.

  • Да бъдем надеждни !

Ние предоставяме на всички наши клиенти продукти с високо качеството чрез  произовство и търговия основани на етични ценности, на справедлива и за двете страни цена.

  • Да бъдем новатори !

Винаги вярваме в силата на знанието. Отворени сме за непрекъснато развитие, обучение и иновации.

  • Вярваме в  силата на екипа

Ние сме силен екип с всяко от нашите звена и работим, усещайки силата да бъдем екип.

  • Да бъдем чувствителни към културното разнообразие

Ние винаги уважаваме различни култури, национални и духовни ценности.

  • Да бъдем екологично отговорни и устойчиви

Ние проявяваме отговорност към природата, околната среда и човешкото здраве и подкрепяме това с нашите устойчиви проекти за по-добър за живеене свят.

НАШАТА ИСТОРИЯ

направи първите си стъпки в производството на конфекция през 1984 г. Компнията беше изпреварила времето си с контрола на качеството и капацитета на производството, разбирането на дизайна, маркетинговите умения, и необходимостта от утвърждаване на  марка, която ще се превърне в еталон за качество . Основа за това бе  създадения тим от опитни професионалисти  създаващи дизайни в съответствие със световните тенденции,  креативните маркетингови стратегии и иновативни стратегии базирани на ориентиран към клиента подход. Още тогава екипът се насочи   към изключителността характеризирана с безкомпромисно качеството и създава  продуктова и маркетингова концепция базирана на удовлетвореността на клиентите .

2004 г. е годината на големи промени за .  От смяна на  логото до преминаване към директна дистрибуция за да може да предложи на клиентите си премиум качество на справедлива цена . Промяната, освен логото и дистрибуцията, обхваща всичко – от  използваните суровини, като заложи на най-добрите материи произвеждани единствено и само в ЕС и Турция, независимо от цената им , до дизайна, вече не отразяващ, а създаващ тенденции . Тогава започва и сътрудничеството и с Факултета по текстил и моден дизайн на Факултета по изящни изкуства “Мимар Синан” Инстанбул, което позволява на много млади и  талантливи  дазайнери на натрупат опит и представят своят свеж поглед върху естетиката и комфорта на дрехите. Този тласък на младежки ентусиазъм ни прави толкова различни, иновтивни и свежи !

В началото на второто десетилетие на века започна своят глобален разстеж.  Първоначално в Близкия и Далечен Изток сега и в Европа. Това наложи компанията да напусне ”зоната си на комфорт” в производството на  дамското / мъжкото бельо и да започне постепенно да се разширява поизвежданата гама за да предлага облекла  за дома , за  сън, спорт, свободно веме  и на плажни облекла . За работата на толкова различни пазари разчита и на една от основните ценности които изповядва – да бъде чувствотелна към културното многообразие и то да намира отражение в естетиката която създава. Интернационалния дизайнерски екип базиран в Истнабул отразява еклектиката на този град и съвременото смесване на култури и влияния. Може би заради това колекциите ни са толкова различни, като микс от ориенталска загадачност, провансалски чар, северняшка прецизност и модерна освободеност и провокативност. Стремежът винаги е да отразяват красотата и многообразието на света без да правят компромиси с практиността и комфорта. Ние произвеждаме дрехи които да бъдат носени и използвани в ежедневието, пък били и те най-провокативните в колкцията ни.

За да бъде новатор  компанията увеличи инвестициите си  в научноизследователска и развойна дейност създаваща иновативни технологии за производство на  бельо, продукти за дома и дрехи за сън от естествени тъкани. Създаде тясна колабирация с водещи иновативни производители. От близо десетилетие i си сътрудничи  с Tencel ™. стана първата марка в Турция и в Европа , която използва влакна Tencel ™ Lyocell LF, произведени с технологията Refıbra ™. Това позволи на компанията да затвърди  екологичната си  отговорст с  устойчивостта на бельото и дерхите дома и дрехите за сън в своята колекция Tencel ™.

За да постигне целите си освен фабриките си в град Киркалери, (бивш Лозенград)  Република Турция, инвестира в промишлен парк обслужващ производството и логистиката на компанията, в затворена зона от 8330 квадратни метра в Текирдаг и започна ускорен процес на цифровизация и интеграция на глобалните си представителства.

Целите ни са такива каквито и бяха от самото начало – да не спираме, да се развиваме, да отразяваме красотата на културното разнообразие на света в дрехите които създаваме , да бъдем еталон за екологична отговорност и устойчивост с качеството  и дългия жизнен цикъл на произвежданата от нас конфекция и да продължим да създаваме тенденции в модата .

 

Add your comment

No comments so far. Be first to leave comment below.

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Post your comment